Friday, August 10, 2012

Cerita Aku Hari Ini

As-Salam

Tah apa² tajuk kat atas tuh.. ahaks bantai je laa yer..hehehe

Sekejap betul masa belalu yer..  Alhamdullillah
dah masuk 21 Ramadhan kita berpuasa.

Nie baru berkesempatan nak update blog.  2 hari dari semalam
aku di sini jaga kaunter.  Bz la sikit.  Sebenarnya aku
bergilir² dengan beberapa staf yang lain untuk jaga kaunter
ini selama 3 bulan.  Staf yang permenant kat kaunter ini kena
backup staf yang cuti bersalin.  Tau je laa kalau kat kaunter
biasa laa bz dengan nak entertain orang laa plak.

So giliran aku akan datang adalah lepas raya.  



Duk kat kaunter nie sambil² tuh layan ler Suria FM.  Sayu je dengar
lagu² raya yang kerap berkumandang..

posted from Bloggeroid

5 comments:

  1. semua tengah sibuk nak habiskan keje nanti nak cuti lama sambut raya...

    ReplyDelete
  2. wah2 meriahnye blog dgn lagu raya.

    ReplyDelete
  3. Tinggal seminggu lebih sahaja lagi Ramadhan akan meninggalkan kita....

    ReplyDelete
  4. Dok kat kaunter tak ngantuk sangat kot, rinn?? hehe..

    ReplyDelete
  5. Dulu masa mula mula kerja pernah jugak kena jaga kaunter. mcm mcm ragam org kan kita jumpa. hehehe..

    memang tak terasa masa kerja habis cam tu je. sedar sedar dah lunch. sedar sedar dah boleh balik.

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss