Sunday, August 26, 2012

Kad Raya Pengganti Diri

Sticky N3.. New N3 Sila Scroll Ke Bawah Yer

Kad Raya Pengganti Diri

Hari ini telah masuk 25 Ramadhan kita berpuasa. 
Tinggal 5 hari saja lagi kita akan menyambut
hari lebaran yang bakal tiba.

Dengan itu aku ingin mengambil kesempatan ini
untuk mengucapkan

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN

Jika aku ada terkasar bahasa di dalam blog
aku ini yang tak seberapa ini aku
mohon ampun dan maaf

Kepada teman² blogger yang ku sayangi
jika balik ke kampung nanti 
korang berhati² laa yer di jalanraya
dan selamat sampai di kampung halaman
dan dapat menyambut hari raya ini
dalam suasana yang gembira bersama
kaum keluarga yang tersayang.

29 comments:

  1. Selamat hari raya juga buat Rinna sekeluarga. :)

    ReplyDelete
  2. Selamat hari raya buat Rinna dan family,maaf zahir & batin.

    ReplyDelete
  3. salam aidilfitri sis rinna..hati2 di jalanraya..

    ReplyDelete
  4. Org semua dh buat kad raya taruk kat blog ngan fesbuk...sy tahun ni terhegeh2 sket. Mcm siput sedut...hoho..

    ReplyDelete
  5. salam lebaran juga buat rinna sekeluarga .. semoga selamat tiba kemana jua destinasi di tuju ..

    ReplyDelete
  6. salam kak rinna...
    selamat hari raya. mohom maaf yer kak sepanjang kita berblog :)

    ReplyDelete
  7. ada gak kad raya kat blog kamu ya. T ni tak de nak buat buat pun.

    samalah kita, maafmu ku terima. ku pohon maaf darimu jua.

    ReplyDelete
  8. Salam AidilFitri sis..sama2 kita bermaafan..Semoga Ukhuwah yg terjalin masih tetap berterusan....

    ReplyDelete
  9. selamat menyambut aidilfitri sis...
    safe trip...
    mohon maaf gak ye andai ada terkasar komen ...

    ReplyDelete
  10. Selamat Hari Raya buat Rinna dan keluarga dan maaf juga dari kakak

    ReplyDelete
  11. wahhhh dah keluar kad raye yeak kak heheeheheh comey....

    selamat hari raye kak...maaf zahir dan batin...semoga lebaran akak meriah tahun nie.....

    ReplyDelete
  12. salam aidilfitri utk kak sklrga..

    maaf zahir dan batin yer kak..

    ReplyDelete
  13. sama2lah kita, salam aidilfitri dari KA & family juga ye

    ReplyDelete
  14. Selamat hari raya kak... Akk pun nak balik raya dah ker?.. Hati2 d jalan raya...

    Cantik kad raya...

    ReplyDelete
  15. ** selamat hari raye maaf zahir dan batin buat kak rinna sekeluarga....semoga lebaran kali ini lebih bermakna dan diberkatiNYA....

    ReplyDelete
  16. assalam rinna..mohon maaf zahir batin dari acik

    ReplyDelete
  17. slmt hari raya kak
    maaf zahir dan batin
    hati2 di jln raya

    ReplyDelete
  18. Selamat hari raya juga dari suriaamanda dan keluarga..maaf zahir batin

    ReplyDelete
  19. Selamat Hari Raya Aidilfitri utk Rinna dan fmly....Maaf jua dipinta andai ada terkasar bahasa....

    ReplyDelete
  20. salam aidilfitri Rinna ;)

    …Maaf zahir & Batin

    ReplyDelete
  21. Waktu mengalir bagaikan air, Ramadhan suci akan berakhir,
    Untuk salah yang pernah ada, Untuk khilaf berbuah lara,
    Untuk dusta yang sempat terucap, Pintu maaf selalu di harap...

    selamat hari raya dear!!

    sayang ko!!

    ReplyDelete
  22. salam aidilfitri maaf zahir batin.....selamat balik kg

    ReplyDelete
  23. selamat berhari raya... ampun maaf jika pernah terkomen yang mengguris hati...

    ReplyDelete
  24. As salam Cik Puan Rinna,

    Dikesempatan ini Marya & keluarga ingin mengucapkan salam lebaran... Mohon maaf jika ade salah & silap... Taqabbalallahu minna wa minkum...

    Insya'ALLAH, Marya akan ke udara lg pd 3 Syawal nnt di MHI TV3... Kalau sempat tontonlah ye :))

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

WEBSITE UTK BLOGWALKING

TETAMU YANG DATANG SINGGAH

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss