Wednesday, August 01, 2012

WordLess Wednesday

As-Salam

Anak aku teruja tgk air dalam botol ini..

13 comments:

  1. dulu2 pemes ni kak rinna...org panggil air oren bodoh kan heeheheheh.......skrang payah nak cari nie....mmg nostalgia tgk air botol nieh....

    ReplyDelete
  2. Dulu itulah yang diminum, tapi sekarang macam ada rasa 'ngeri' pulak...

    ReplyDelete
  3. ni air zaman dulu2 ni....wujud lagi erk sekarang...

    ReplyDelete
  4. kalau kami kat kedah panggil " ayaq Menet" kekadang balik kampung cari jugak air ni.

    teringat zaman kanak kanak dulu cuma 30sen je sebotol.

    ReplyDelete
  5. ni zaman dulu time raya glamer ni...air oren bodoh org panggil..haha

    ReplyDelete
  6. dua2 ni air fav sy masa kecik2 kak

    ReplyDelete
  7. Hehe...tak penah minum air ni..hehe. Ada lagi ke keluar produk ni, rinn??

    **wah, mai sini ada lagu raya ye?? sy mmg suka sgt dgr lagu raya. Kerana semua lagu raya lama ada nostalgia tersendiri...tp, bila mak dh takde ni...tak teruja sangat nk dgr lagu rya. Kalo terdengar mcm ni atau kat radio ok lah..tp nk pi cari sendiri kat youtube ke atau bukak mp3 lagu raya...takde lah kot.

    ReplyDelete
  8. alamak..dah lama tak rasa air ni...

    ReplyDelete
  9. Time raya arwah ayah mesti beli oren bodo ni satu kotak...dlm kotak kayu lagi....sedapnya yg icecreamsoda tu...

    ReplyDelete
  10. air gas raya dulu2 ni. sekarang ada lagi ke? budak2 sekarang tau air coca cola je. air tu cap ayam rupanya hee...

    ReplyDelete
  11. uishhh dah nampak pelik lak ..
    rasanya dulu2 ginilah botolnyee kan ;)

    ReplyDelete
  12. kat kampung2 saja dapat air ni
    tapi sedap ...suka!

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss