Wednesday, August 08, 2012

Wordless Wednesday

As-Salam

Hasil belian di Nilai 3



19 comments:

  1. yummy nye tgk pulasan tu...
    buah mata kucing paberet sapphire :)

    ReplyDelete
  2. buah mata kucing tuuuu..sedappp

    ReplyDelete
  3. dah lama x mkn pulasan..longan tu fav sy tu

    ReplyDelete
  4. buah pulasan tu memang saya suka. teringat masa kecikkecik dulu selalu kena marah ngan tok cik sebab curi curi petik pulasannya.

    bukan marah apa, sebab kalau petik sekali yg putik pun saya petik juga. ngeee

    ReplyDelete
  5. Gara-gara makan inilah kakak dah dua hari demam, batuk dan selsema - full package. Suara pun dah serak nie Rinna..

    ReplyDelete
  6. sakit tekak makan time puasa!!! haha

    ReplyDelete
  7. pulasan dan mate kucing!!! adoi kak...teliur ni..terase2 manisnyer ni hahaahahaah

    ReplyDelete
  8. salam kenal rinna.Terasa mood raya lak masuk blog rinna coz gmbr atas tu mesti time raya kan.Tengok gak gmbr soping di Nilai3 tu.Tingin nak gi balik raya nnt tp mcm tak sempat.Raya first plan di klang.raya ke3 lak di Kedah.,

    ReplyDelete
  9. wah.. saya suka kedua-duanya..

    selamat bershoppinglah yea, saya hari Sabtu ni baru nak membeli baju anak2 harap dapatlah yg berkenan ^_^

    ReplyDelete
  10. suka mata kucing tu mau habis sekali hadap, kalau makan pulasan nanti kompem tambah sakit tekak ni hee...

    ReplyDelete
  11. wah sis...
    tetiba terliur tgk pulasan...

    makneng follow sini
    jemputla follow makneng

    ReplyDelete
  12. love pulasan!! saya lagi suka pulasan drp rambutan...serius!!

    ReplyDelete
  13. banyaknya buah..lately husband pun suka beli buah utk berbuka puasa..

    ReplyDelete
  14. buah mata kucing tu saya tak suka...tapi pulasan mmng peberet....

    ReplyDelete
  15. my fav mata kucing tu...tapi nak yg besau...yg kecik tak puas

    ReplyDelete
  16. pic first tu... mula2 jumpa saya ingat rambutan....

    ReplyDelete
  17. akak suka mata kucing.pulasan kurg sikit

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss