Thursday, September 13, 2012

Majlis Hari Raya Jabatan 2012

Assalamualaikum

Petang ini baru sempat nak update blog.  Semalam punya citer aku simpan dulu. Aku nak citer pasal sambutan raya ofis aku dulu yer.  

Pukul 12.30 tengahari tadi telah diadakan Majlis Sambutan Hari Raya untuk Jabatan aku.  Dah hujung² dah nak abis Syawal baru laa nak buat.  Iye laa masing² bz kan. Dalam majlis raya ini juga di adakan sekali majlis perpisahan untuk penolong pendaftar weols yang akan berhenti.  Jadi layan je laa gambar² raya weols yer.. 

 Dalam persiapan


 Aku dan Ila.. Sementara nak mula bergambar laa dulu.. yer


 Posing² dengan teman²


 Aku bersama Gee dari pejabat TNC


 Tersenyum simpul Pemangku Pengarah..


 Ucapan dari Pemangku Pengarah..


 Pn. Asura Penolong Pendaftar yang akan berhenti.. 
dengarnya akan bekerja di tempat asal di Labuan


 Penyampaian cenderamata..


Antara hidangan.. Laksa, Nasi Ayam, Rendang Ayam dan Lemang, 
Nasi Impit dan Kuah Kacang, Kuih², Buah², Jelly Kelapa


Lemangnyaa lembut.. betul sedap makan ngan rendang ayam


 Masing² tengah lapar.. khusyuk menjamu selera




Bersama Ajk makanan.. 

Kebetulan plak ijo hari nie.. so ambil gambar laa ngan wanie..


Acara selesai dalam pukul 2.30 petang.. pas tuh apa lagi acara membungkus laa. plak..  Alhamdullillah kenyang perut hari ini..

13 comments:

  1. kita pon br pegi jamuan raya opis hubby punya semalam :))

    ReplyDelete
  2. Sungguh selesa tempat majlisnya. :)

    ReplyDelete
  3. aduii...takleh tul tgk hidangan mcm ni. Dgr lak citer rinn yg lemang tu lembut...argh!!! lemang..lemang..huhu..

    ReplyDelete
  4. Posing sakan akak and kawan2 ye..hehehe

    comel je semua..;D

    ReplyDelete
  5. hahaha... harusla kan. sebelum apa apa mesti nak bergambor. hai kita ni dah jadi kebiasaan la pulak. bergambar je...

    merahnya saya nampak.

    ReplyDelete
  6. terliurnya tgk lemang dan rendang tu...

    ReplyDelete
  7. Tak habis-habis lagi Rinna. Sedap-sedap pulak tu. Meamng tak payah masaklah tiap hari macam ni..

    ReplyDelete
  8. Favourite kita bila hari raya ialah lemang. Tapi kalau terkena lemang keras, memang geram je rasa. Hehehe...

    ReplyDelete
  9. Ohh... terlupa pulak. Selamat hari raya untuk Rinna sekeluarga :)

    ReplyDelete
  10. wah meriah kak...menu pun leh tahan sedap2...tu la kak...lieya pun ari tu punye jamuan raya lemang ade tapi keras...frust betul....rendang dah sedap tapi lemang keras...aduh kaciwa kiter! tgk lemang akak ni terus meleleh tau.....

    ReplyDelete
  11. bestnya..tmpt best..makan pun best2..takpelah ujung2 pun..janji ada kenangan..

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

WEBSITE UTK BLOGWALKING

TETAMU YANG DATANG SINGGAH

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss