Friday, October 05, 2012

Rezeki Hari Jumaat

Assalamualaikum...

Hari ini dapat lagi rezeki.  Orang belanja dan
dapat laa makan nasi ambang.
Alhamdullilah kenyang perut aku hari ni. 
 Kiranya aku brunch la sebab pagi tadi pun aku tak sarapan
lagi... Makan nasi yg masih suam² panas.

Mana laa tau kut² ada yang berminat ngan
nasi ambang ini.. Jangan tanya kat mana
kedai ini sebab aku tak pernah tau sebab
bukan aku yang beli
tapi aku sertakan no. telefon yang terdapat
di kertas pembalut ini.

012-6433497 / 019-3664643 / 019-3034443


Nasi Ambang nyum² dengan Jelly Kelapa.. makan sejuk..nyamannya tekak





posted from Bloggeroid

10 comments:

  1. sedap ke nasi ambang ni? tak pernah pun saya makan. kalau kat KL kat mana boleh dapat nasi ambang ni?

    mana la tau kekalau menjejak kaki ke KL leh la merasa.

    ReplyDelete
  2. @wantieSedap jugak laa T..hehehe dah orang belanja kan..

    Kedainyaa terletak di Subang Jaya..

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah. Rezeki jangan ditolak. :)

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum kak :)

    Salam perkenalan :)

    Ros terliur tengok jelly kelapa tu.. sedapnya la hai :) nak-nak sekarang ni tengah panas sebab air-cond kat opis rosak.. huhu

    ReplyDelete
  5. hari ni kita pun ada org belanja makan heheheh.ishh tak sabar nak lek kg klang..nak cari nasi ambeng.Tempe tu sedap di tambah jeli kelapa lg...fuhhhh

    ReplyDelete
  6. jeli kelapa tu...satu mcm tu mmg tak cukup, kan?? kalo boleh 3 cawan tu baru rasa lega tekak, hahaha..

    ReplyDelete
  7. x penah mkn nasi ambang pun kak..hehe...sedap x?

    ReplyDelete
  8. aduhh sedap nyee rinna
    nak2 org belanja
    seyess ieda punn dah lama x makan nasi ambang ;)

    ReplyDelete
  9. alhamdulillah... saya pu dapat rezeki hari ni... org belanja makan roti telur.... :)

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss