Wednesday, October 10, 2012

Wordless Wednesday

Assalamualaikum


Semalam petang hujan ribut.. tercabut
pokok-pokok pisang kat belakang umah..








17 comments:

  1. uissshhh memang kuat ributnya tu sis....

    ReplyDelete
  2. mesti kuat ribut tu sampai tercabut gitu. sib baik bumbung umah tak tercabut.

    ReplyDelete
  3. banyak jugak yg tumbang tu...pokok betik tu gagah juga ye buah pon x jatuh

    ReplyDelete
  4. Uishhhhh...kuat gila kot angin sampai tercabut akar pisang!

    ReplyDelete
  5. Eh takutnyaaaa! ribut sampai macam tu sekali. nasib baik akak sekeluarga tak apa2 kan,syukur alhamdulillah..;D

    ReplyDelete
  6. Nasib baik pondok store tu tak terbang sama Rinna. Sekarang di JB petang pun hujan lebat Rinna.

    ReplyDelete
  7. uihhh dasat ni kak....sampai ternaik akar mcm tu sekali...mmg kuat le angin/ujan nye....kat putrajaya semlm ujan biase2 jek kak.....tapi syok le tdo..sejuk jeee tak yah dah bukak ekon heheheeheh

    ReplyDelete
  8. tempat gelanggang melestik tu, ye?? hehe..

    ReplyDelete
  9. nampak menakutkan... hujan lebat je pun kadang2 saya dah takut. huhuhu.

    ReplyDelete
  10. kuatnya angin masa ujan tu kak...smpi tcabut pokok pisang tu..

    ReplyDelete
  11. memang kuatler tu.. takutkan....

    ReplyDelete
  12. mmg kuat ribut sungguh kalau dah pokok pisang tu sampai tercabut.

    ReplyDelete
  13. sekarang cuaca tak menentu kan..take care

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss