Tuesday, February 05, 2013

Aktiviti Anak Aku

Assalamualaikum..

Jom layan gambar aktiviti anak aku masa lapang.  
Dia boleh tunggang motor ini masa cuti dan dibawah pengawasan
hubby aku aje.  Kalau hari biasa memang tak boleh laa 
dia naik motor ini.

Aku sebenarnya tak tau yang hubby beli motor scrambler nie..
Senyap² jerk 2 beranak nie.  Tau² rupanya dah order
sebulan yang lepas dan masa motor nie sampai.. baru laa
hubby bagi tau.. 

Memula tu memang laa aku tak berapa nak
setuju sangat hubby belikan anak motor ini.. tapi aku dah 
bagi syarat yang motor ini cuma boleh tunggang masa cuti 
dan hubby ada jer masa dia naik motor ini dan tak boleh
bawa sesuka hati.. dan satu lagi kena modify sikit bunyi exosnya
sebab iye laa motorcross kan bising.. takut ganggu ketenteraman 
jiran tetangga walaupun digunakan di belakang umah nie aje..


Ada gaya tak macam penunggang motor handalan.. 







11 comments:

  1. Amboi mcm dah profesional rider la....

    ReplyDelete
  2. wah seronoknya anak dapat naik motor...dah mahir nanti boleh masuk prtndingan....

    ReplyDelete
  3. amirul dok minta t BELIKAN MOTOR NI LA. ALAHAI... TAK SANGGUO NAK BELI. DAH LE RUMAH PUN TAK DE RUANG NAK BERIADAH..


    MEMANG KENA AWASI KALAU ANAK NAIK MOTOR NI. CANGGIH AR..

    ReplyDelete
  4. rinna mesti takut anak bujang tu jadi mat rempitkan? takpelah rinna...cuba bwk dia gi track yg betul dan sesuai..mungkin boleh asah bakatnya jadi pelumba motorcross..tp hati mana tak bimbang atas keselamatan anak kan..nak2 anak sorang..moga xde apa2lah hendaknya dia ye..kunci jgn lupa sorok :)

    ReplyDelete
  5. boleh bawak dia gi track sebenar...training betul2...berapa ribu harga motor tu ya?

    ReplyDelete
  6. Pelajaran jgn dilupa ye...!
    Besoo dah anak bujang ni =)

    ReplyDelete
  7. Ibu bapa jadi pendorong pada minat anak2 selagi berada dilandasan yg betul. Mana tahu suatu hari mampu mencipta nama.

    ReplyDelete
  8. wah..kalo betul-betul minat , kena asuh supaya jadi pelumba halal untuk negara...

    ReplyDelete
  9. Aktiviti lasak tu......hati2 menunggang ye! Mk sure pki safety gadgets tau....

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss