Tuesday, March 26, 2013

Kira Okey Laa Tuh..



Pada minggu lepas bermula dari 20 hingga 22 Mac 2013 telah
diadakan Sukan Tahunan sekolah anak aku..

Jadi ini adalah pingat yang dibawa balik laa..
Katanya ada gak yang berkumpulan yang dia menang tapi
Cikgu simpan kat sekolah..

Walaupun tempat ke 3.. tapi bangga laa jugak..dapat pingat..ini..









9 comments:

  1. walaupun tempat ketiga tentu bangga kan...sekurangnya dah top three..

    ReplyDelete
  2. tahniah...
    benornya sebagai ibu, kalau anak dah participate dalam sesuatu perlawanan atau pertandingan memang dah cukup bangga. kalau boleh dapat pingat lagi la kan..

    Bila anak masuk acara , maksudnya anak kita di perhatikan. ada insan yg nampak kebolehan anak kita. anak kita ada bakat ke arah itu.. menang dan kalah itu perkara kedua. yg penting pengalaman anak mengikuti acara , itu yang penting.

    eh..ter emo pulak T ni. sori panjang lak komennya.theee.. theeee

    ReplyDelete
  3. no : 3 pun x apa.....janji ada spirit! Tahniah!

    ReplyDelete
  4. ok lah tu..bertambah lagi koleksi pingat yg boleh dibanggakan bila besar nanti.. :)

    ReplyDelete
  5. Salam rinna..

    Alhamdulillah.. kalau dah dapat pingat kira terorlah tu.. bagusnya..

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

WEBSITE UTK BLOGWALKING

TETAMU YANG DATANG SINGGAH

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss