Monday, April 22, 2013

Runcit Kecil²an

Assalamualaikum..

Kat ofis aku sekarang ini dah ada kedai runcit.. heheh bukan 
kedai yang cam kat umah tuh.. cuma kedai jual kecil²an gini.  
Kut² sapa² yang macam malas
je nak gi cafe leh laa layan je makanan yang ada nie.. 

Bukan free tau.. bayar laa.. tak de laa mahal sangat pun.. 
Beli barangan ini guna je duit tabung dulu.. pas tuh sapa 
yang nak beli letak je laa duit kat dalam
bekas yang disediakan.. pas tuh masuk balik laa dalam tabung..


Tampal lat pintu almari.. 


Harga makanan yang dijual..

Mamee Kari, Tomyam, Sup Ayam..

Nescafe & Milo & Nestum

9 comments:

  1. x sangka kt opis ada jual2 mcm ni hahaha

    ReplyDelete
  2. hmm.. bagus jugak idea ni. sape yang malas nak ke cafe. sila la merajinkan diri beli.

    ReplyDelete
  3. Ehh bagus kak buat gini....mane tau kan tetibe tekak nak makan megi ke haaa xyah jauh2 pi kedai heheheehh....

    Comel plak konsep runcit kecil kecilan ni kan kak....

    ReplyDelete
  4. selamat sikit bajet..tak rambang mata, yg ada tu jer..

    ReplyDelete
  5. a'ah..bagus sangat ada jualan gini, kadang-2 petang-2 kat opis ni selalu je rasa nak makan macam-macam...hihihi..nak tumpang beli leh ka?

    ReplyDelete
  6. baguih gak yerk... senang sikitkan.. tak yahler nak gi jauh2..

    ReplyDelete
  7. senang laa..sambil2 tu leh tambah keuntungan kat duit tabung..hehe..

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss