Wednesday, April 10, 2013

Wordless Wednesday

Assalamualaikum....

Nie masa gi makan tenghari hari Jumaat dulu..  Masa ini aku batuk² tak
lalu nak makan.. Jadi temankan ofismate makan..kat 
Restoren Belanga di Mid Valley..

 Nasi Dagang..

 First time tengok Nasi Tumpang nie..


Mee Bandung.. nampak pekat sungguh kuahnya..


10 comments:

  1. Nasi tumpang tu sebenarnya disembut nasi tumpeng - ini tradisi Jawa tau Rinna. Kakak suka makan nasi tumpeng ni.

    ReplyDelete
  2. yum yum nasi tumpang....
    suka makan, sedappppppp....

    ReplyDelete
  3. belanga? hahahaha... lama sungguh tak dengar perkataan belanga tu.

    dodulu masa sekolah rendah ada baca buku citer tajuk " Awang Belanga"
    arghh.. dah lupa la mcm mana citer dia.

    Nasi Tumpeng tu.. nak gak rasa. sedap ke idak.
    tak pernah dengar pun.

    ReplyDelete
  4. nasi tumpang tu antara menu yg saya teringin nak makan..tapi x kesampaian lagi...

    ReplyDelete
  5. pekat melekat kuha mee bandung tu,mesti sedap!

    ReplyDelete
  6. nampak sedap jer makanan2 ni..wlaupun nasik tumpang yg dok kat dlm daun pisang tu, hoho...

    Mgkn psl ni ler sy tak leh nk kurus2...hahaha

    ReplyDelete
  7. Dee suka nasi tumpang di Belanga tu..sedap..dan selalu cepat habis..

    ReplyDelete
  8. restoran ni makanan dia sedap2 kan....nasi tumpang tu, tak pernah dpt mkn kalau ke sana, memanjang abis je!

    ReplyDelete
  9. nasi tumpang tu apa2 yg ada kat dlm nyer selain nasi..?

    ReplyDelete
  10. saya suka nasi dagang...sedapnyer...

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

WEBSITE UTK BLOGWALKING

TETAMU YANG DATANG SINGGAH

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss