Wednesday, April 24, 2013

WordLess Wednesday..

Assalamualaikum..

Gulai Lemak Cili Api Ikan Baung dengan Daun Gelugor + Pucuk Ubi..


p/s : Sedap jugak ikan baung nie.. 1st time makan.. rasa cam lagi sedap dari ikan patin.. 

13 comments:

  1. ikan baung? fav dee tu..kalau kat kedah..nasi lemak lauk kari ikan baung..pergh..boleh bergaduh2 nk mkn ikan tu..hehehe..

    ReplyDelete
  2. Rinna...nasi panas2 makan dah tak nampak keliling.

    ReplyDelete
  3. bila tengok ikan baung. teringat terus kat kak Lona. hhaha..

    masak lemak tu memang sedap. teringat pulak Amirul request masak lemak cili api pucuk ubi. tak jumpa jumpa lagi si pucuk ubi. sian dia..

    ReplyDelete
  4. X penah rase kak ... Sedap kak ye ikan baung...terliur lieya tgk kak ... Dugaan ni lieya puase kak hehehehe

    ReplyDelete
  5. Yup, ikan baung mmg sedap...dah lama tak makan...

    ReplyDelete
  6. Mengancam tu....pedas x ...klau sy klau pedas lauk tu tak reti2 le nak sudah bertambah2 lagi ada..:)

    ReplyDelete
  7. Mengancam tu....pedas x ...klau sy klau pedas lauk tu tak reti2 le nak sudah bertambah2 lagi ada..:)

    ReplyDelete
  8. maksu,sedap neh..terliur dah.

    ni maksu masak ke?balik nanti nak request :p nyum nyum..

    ReplyDelete
  9. wahhh ikan baung....nie memang feveret.
    tapi dah lama bie Xmakan!

    ReplyDelete
  10. Tak pernah makan ikan baung.....
    Tapi tgk gulai tu mmng best....

    ReplyDelete
  11. Daun gelugur tu macam mana Rinna. Kakak ni banyak tak tahu. Tengok tu sedapnya...

    ReplyDelete
  12. makan ngn nasi panas , ada plk ulaman dan sambal belacan..adoi berpeluh..

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss