Wednesday, May 01, 2013

Citer Weols Ke Lowyatt..

Assalamualaikum..

Hari Sabtu lepas, aku dan hubby bawa makcik aku ke Lowyatt. Makcik aku baru aje pasang CCTV kat umah dia.  Jadi kena laa gi cari LCD monitor.. sebab kalau guna TV biasa tak berapa nak cantik dan clear.  Weols dapat laa beli LCD monitor dengan Full HD dalam RM440.  Lepas tuh carikan plak untuk dia Pendrive.  Beli yang 16GB dalam RM32.00.  Singgah di Masjid Assyakirin di KLCC untuk solat Asar.

Dari Lowyatt weols ke TESCO Pandan.. Beli barang-barang sikit.. dan sebelum pergi makan singgah kat petrol station untuk solat maghrib plak.. Gi makan kat gerai Sri Siakap dekat² ngan umah aku tapi weols tak pernah laa gi makan kat situ.  

Orang ramai makan dan servis sikit slow laa.. Oder makan cam biasa jer..

Makcik aku.. 



Fresh Oren ngan Tembikai  aku dan hubby punyaa..  

Nasi Goreng Kampung 

 Nasi Goreng Ikan Masin

Tomyam Campur


p/s : Ini adalah N3 autopublish.. Selamat Hari Pekerja.. dan selamat bercuti..

5 comments:

  1. suka gi lowyatt.. seronok banyak pilihan...
    ala bestnyer makan ramai2 gitu...

    ReplyDelete
  2. T pun kalau makan suka benor dengan Nasi goreng ikan masin . ntah le sedap pulak rasanya.

    alahai air tembikai tu mcm dok ngorat la pulak.

    ReplyDelete
  3. Mesti rumah mkck dia besar psg cctv tu......tp cctv tu bagus sbnrnya leh monitor org kt luar n dlm umah. utk keselmtn jgk tu!

    ReplyDelete
  4. wah...pasang cctv..mesti rumah mewah ni. Ye lah, ada modal..elok laa pasang cctv sebagai langkah keselamatan.

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

WEBSITE UTK BLOGWALKING

TETAMU YANG DATANG SINGGAH

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss