Monday, May 27, 2013

Hadir 2 Kenduri Kaahhwwiinn

Assalamualaikum..

Lama betul blog ini tak de N3 baru.  Aku hari Khamis lepas aku MC.. Ni sampai sekarang pun masih ada lagi sisa² batuk tak ilang² lagi nie. Ubat pun dah nak abis nie..

Cuti² hari Wesak tak de ke mana pun.. duk umah je laa.. iye laa badan tak sihat sangatkan..

25 Mei 2013 (Sabtu)


Alhamdullillah aku masih bernafas lagi dibumi Allah ini.
Hari ini 25 Mei adalah hari lahir ku. 
Aku berdoa moga Allah panjangkan umur ku dan memberikan 
ku kesihatan yang baik serta rezeki yang melimpah..ruah.

Selain dari itu aku telah mendapat jemputan kenduri kahwin. Jadi hari ini aku makan kenyang laa.. heheh

Memula aku ke UM sebab ofismate aku nie buat majlisnya di Kolej Kediaman 11 sebelah je ofis aku nie haa.  Hubby dia pun orang UM gak laa.

 Pengantin lelaki baru tiba.. kena tol.. laa plak..

 Menu kenduri

 Kali nak plak anak aku nie ngikut.. hehe.. kalau tak susah sgt..

Tak sempat nak bergambar ngan pengantin.. cuma sempat tepung tawar 
je sebab nak cepat ke majlis lagi satu plak..

Pada Nazira dan Fazreen.. Selamat Pengantin Baru.. Moga kekal 
Bahagia Hingga ke Akhir Hayat.. Aaamiinnn

Lepas dari majlis perkahwinan Nazira, aku dan beberapa orang ofismate, weols konvoi plak ke rumah Kak Rabitah di Nilai, Bandar Salak Tinggi.  Kira jauh laa jugak. Ambik masa dalam sejam. Weols sampai dalam pukul 3.40 petang.  Nasib baik masa tuh masih ada lagi nasi dah lauk laa.. heheh.. nak makan gak lagi tuh.. Iye laa dah datang kenduri nak gak laa jamah..

 Menu di rumah Kak Rabitah..

 Sempat bergambar ngan Pengantin dan Mak Pengantin.. (baju ijo)





Selamat Pengantin Baru.. Moga Kekal Bahagia Hingga Ke Akhir Hayat..Aaammiinn
 Sweet kedua mempelai.. Sama cantik sama padan..


 Sempat gak ajak hubby bergambar ngan Pengantin..

Pengantin tersenyum manis..di pelamin..

Weols balik sempat plak dibekalkan nasi ngan lauk sikit oleh Kak Bitah.. hehehe tu yang untungnya kalau datang lewat nie.. dapat plak rezeki..alhamdullillah..


7 comments:

  1. Happy belated birthday Rinna. :)

    ReplyDelete
  2. Pengantin lelaki kena berbalas pantun ke, lawa background bga ros kt blkg pelamin tu

    ReplyDelete
  3. w/pun agak lewat, nak ucap jugak...Selamat ulangtahun kelahiran kak Rinna, semoga dimurahkan tezeki dan dikurniakan kesihatan yang baik...

    ReplyDelete
  4. Cantiknya pelamin yg no. 2 tu Rinaa. banyak betul bunga ros. Belum pernah nampak lagi kakak pelamin macam ini:)

    ReplyDelete
  5. rinna.. Besday kita sama....
    Kiranyer kenyang diharjadilerni...

    ReplyDelete
  6. Jenoh perut lyn menu kenduri ye rinn..hehe

    ReplyDelete
  7. Upsss....tengok komen kat atas tu. Happy belated bday kak rina.

    Kenyang mkn kenduri. Akhamdulillah.murah rezeki.

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss