Friday, May 10, 2013

Tercabut Dah Gigi Dia

Assalamualaikum..

Semalam aku MC.. tak berapa sihat.. blog pun tak sempat
nak update.  Terasa lemau aje nie.. 

Nie aku citer pasal anak aku cabut gigi dia sendiri.
Katanya tak selesa gigi dah goyang.  Ajak pergi
doktor gigi tak nak.. tiba² dia goyang²kan
tercabut laa plak..

Aku tanya sakit tak.. katanya pedih sikit jerk..
Kuat betul semangat dia.. nasib baik laa.. 
darah pun keluar kejap je pas tuh kering dah..



 Darah banyak plak keluar..

 Sempat lagi layan tenet lepas cabut gigi

Tercabut dah gigi susu dia..


8 comments:

  1. ermmm ngeri lak rasa...tapikan dulu zaman saya pun suka cabut gigi sendirikan...dah tercabut tu lega rasa...

    ReplyDelete
  2. wah... berani tul dia. thn sakit tu. memang lelaki sejati.

    ReplyDelete
  3. Kire ni pes time laaa gigi anak akak tanggal ye...hehehehe.....anak lelaki mesti steady kak...x leh nangis2 hehehehh

    Sian akak...hope akak dah sihat kak ye...take care ye kak....

    ReplyDelete
  4. Dulu ada org ajar kalau gigi bwh tercabut tanam, kalau gigi atas baling kt bumbung..yekee??
    Btw, nice to see your blog, i'm just started in blogging, please visit mine too :)

    insanbiasabiasa.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. anak jantan mesti laa berani, kan..haikal..

    Sedangkan akiss anak pempuan sy tu pun dok goyang2 dan cabut sendiri jer gigi dia, mm..

    Budak2 skang ni..

    ReplyDelete
  6. hehehe kalau dah goyang2 tu baik cabut sendiri aje

    ReplyDelete
  7. Moga cepat sembuh. Ngeri jugak tgk anak2 cabut gg sendiri. Maknye penakut.

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

WEBSITE UTK BLOGWALKING

TETAMU YANG DATANG SINGGAH

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss