Friday, June 07, 2013

Makan Kenduri.. dan Baby Amsyar

Assalamualaikum..

Hari Sabtu lepas aku ke Keramat rumah Kak Yang sebab dah lama tak kesana.  Lagi pun aku nak hantar souvenir dari Bandung untuk dia orang.  Borak² laa sampai ke pukul 1 tengahari.

Hubby ngajak aku ke majlis perkahwinan.  Kedua pengantin suami isteri adalah ex-student BMI.  Majlis di adakan di AU Taman Keramat.  Majlis dia orang pun simple jerk.. tak de sanding cuma makan beradap jer..

Gambar pengantinnyaa tak de dalam henfon aku.. sebab masa ambik gambar guna henfon hubby so gambar ini aje laa yang dapat ditayangkan..

Nasi lauk kenduri.. yang bestnyaa ada plak 
gulai lemak tempoyak daun kayu.. ummaahh aih
sodap ehhh..


 Hubby yang kalau suruh bergambar okey jerk..hehehe..

 Anak aku peminat pulut jadi dia request makan 
pulut ngan sambal ikan bilis dan ayam merah




***********************************

2 minggu lepas aku pergi melawat ofismate aku Shaza yang baru melahirkan
anak yang kedua.  Baby Amsyar cute sangat.  Masa dilahirkan
beratnya 4.2 kg.  Sebelum pergi tuh weols siap tapau makanan
nasi ayam kat Kg Kerinchi dan makan kat umah dia. 


 Kiri boss aku.. Pn. Diana.. Wanie dan Ain..

 Masa weols sampai Amsyar sedang sedap tido.. kaco² pun tak nak bangun..


Geram betul ngan baby Amsyar nie.. sedap jer..tido.. 
tak kisah ngan orang bising cakap² nie..


8 comments:

  1. Kalau ikutkan kenduri tengok pengantin dgn kenduri tengok baby, tengok baby lagi bestkan:)

    ReplyDelete
  2. kalau cerita tntg makan & baby mmg best kan hehehe

    ReplyDelete
  3. suka pulut kuning tuh...

    comel baby Amsyar ni...seronok dapat pegang baby...

    ReplyDelete
  4. tu la baby ni kalau dah tido usik mcm mana pun still tak mo bangun jugak. ngeee

    ReplyDelete
  5. sekarang ni menu org kawin dah macam2. variety.. makan je lah kita kan.

    ReplyDelete
  6. comelnya baby..

    sambal daun tu mak mertua selalu buat..tp dee tak pernah rasa sbb dee tak suka tempoyak..hehehe..

    ReplyDelete
  7. comelnya baby..

    Terliur tengok nasi kenduri tu....

    ReplyDelete
  8. senang kita kan kalo suami dan anak senang nk amek gambar, hihi..

    mak aiii...4 kilo lebih masa dilahirkan?? adoii...ikut tingkap ke, rinn??

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss