Wednesday, July 17, 2013

Bubur Lambuk Restoren Cerana

Assalamualaikum..

Weols kan kalau balik setiap petang akan singgah kat Petronas dekat 
dengan Restoren Cerana di Cheras sebab nak ambil bubur lambuk.

Bubur lambuk ini dibuat oleh Restoren Cerana dan staf Petronas akan
bahagi² percuma jer pada orang² yang isi minyak dan 
kalau tak isi minyak pun boleh ambik gak.. 

Rasanya pun sedap.. Tu yang hari² kalau ada rezeki tuh dapat laa..

Jadi pada sesiapa yang lalu kat Petronas dekat ngan Restoren Cerana
tu boleh laa singgah ambik bubur lambuk nie..



Anak aku  dan hubbyku suka makan bubur lambuk nie waktu sahur.. 




7 comments:

  1. tingat masa bujang2..selalu tapau lauk berbuka kat kafe,..n dpt free bubur lambuk
    bubur tu mkn masa sahur gak...

    ReplyDelete
  2. kalau dah sedap syukur mestilah kena disinggahi.. bagusler restorantu ... mesti perniagaan bertambah baik ... petronas ngan restorantu adik beradik kot..

    ReplyDelete
  3. hmm... kami di sini hari hari ada bubur lambuk

    Aleesya la dok tayang kat abang dia. sian amirul.. kul 6.30 Aleesya dah makan bubur depan dia.

    ReplyDelete
  4. sedappp
    semalam baru buat kat umah nie ;)

    ReplyDelete
  5. Suami dan anak2 saya suka sgt...cuma saya jer yg agak2 suam2 kuku menggemarinya...

    ReplyDelete
  6. alamak..kenapa selama ni sy x pernah tau pun

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

WEBSITE UTK BLOGWALKING

TETAMU YANG DATANG SINGGAH

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss