Monday, July 08, 2013

Jamuan Persaraan Dan Tahlil Sempena Ramadhan

Assalamualaikum...

Hari Jumaat lepas diadakan jamuan persaraan untuk 3 orang staf di Jabatan weols nie.  Majlis bermula dalam pukul 11.30 pagi dengan bacaan tahlil tapi pihak lelaki aje yang membacanya di surau.  Weols yang pompuan nie duduk laa dulu.. Dah selesai tahlil, En. Abdullah mewakili Pemangku Pengarah membuat ucapan dan diikuti oleh 3 orang pesara juga diminta untuk membuat ucapan.  Penyampaia cenderahati juga diberikan kepada 3 orang pesara ini.  Lepas itu makan laa apa lagi.. 

 Dalam persiapan.. sebelum acara bermula

 En. Amran bersara awal

Kak Azizah bersara wajib

 Staf sedang sibuk mengambil makanan masing².
Menu yang disediakan adalah nasi ujan panas..

 Buah² dan juga kurma diagih²kan kepada staf

 Laksa penang pun ada.. 





 Baby Amsyar datang dengan Shaza (ibunya).. yang masih cuti bersalin.. 
Geramnyaa ngan baby Amsyar

Aku dengan Ann

Ann, Mellissa dan Aku ler..photo gedix²

3 comments:

  1. Selamat bersara buat semua. Hahhaaaa...Rinna pantang nampak kamera ek...

    ReplyDelete
  2. meriahnye kak...besarbesaran hah.... sonok tgk kak...teratur jek lieya tgk jamuan nieh...tak nampak serabut pun kan...ye laa tempat luas...so senang laa nak buat majlis dgn selesa...

    menu pun mcm ade hah...dah mcm jamuan raye plak kak heheheeh.....

    selamat menyambut ramadhan al mubarak buat kak rinna sekeluarga....

    ReplyDelete
  3. selamat bersara..

    wow kak, baby tu.. nampak mcm dah besar tau. bila akak ckp mak dia still cuti bersalin. mcm tak percaya je tau.

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss