Tuesday, July 30, 2013

Kesian Anakku..

Assalamualaikum..

Anak aku dah sejak seminggu yang lepas tonsil dia datang
menyerang.  Bengkak laa kan.  Bila dah bengkak mula
laa demam on and off dia.  Jadi pergi laa doktor
dapat satu set ubat ngan antibiotik..

Dah abis antibiotik.. datang balik tonsilnya.. 
Batuk teruk gak.. cam kering je tekak dia..
Jadi semalam MC lagi
Nie doktor bagi lagi ubat.. Antibiotik kuat punya..
Selalu kalau dapat antibiotik yang mild kejap je..
datang balik tonsil dia.. Semalam dapat antibiotik Augmatine nie

Masalahnya anak aku nie susah tul nak suruh berpantang..
Tu yang kadang-kadang geram jer ngan perangainya..
Harap okey laa tonsil dia lepas nie..





15 comments:

  1. Betul Rinna nak pantangkan budak mukan mudah. Apa lagi kalau dia ke sekolah manalah kita nampak apa yg dibelinya dikantin. Tapi sekarang ni puasa kalau nak pantangkan dia kena mak-ayah ikut pantanglah baru senang..

    ReplyDelete
  2. memang susah nak pantangkan anak. sekarang ni bulan puasa kan. time berbuka mesti nak minum ais.

    cabaran tu. dalam duk batuk batuk tu pun nak minumais jugak

    ReplyDelete
  3. kene jaga betul2 ni...anak bunda sampai besar n dah keje masih ada penyakit ni...time kene asek ambil cuti jer...apa taknyer demam, sakit tekak, batuk..last2 dua tahun lepas gi operate buang kedua2 sekali tonsil dia..

    ReplyDelete
  4. aduhh kesiann dia ..
    hurmm musim skrg lak x menentu , dah lah puasa .. harap cepat2 sembuh anak teruna rinna ye ..

    ReplyDelete
  5. Anak sulung Aina pun sama ada masalah tonsil ni, masa dia umur 9 tahun dok minta nak buat operation tapi mak pula rasa kesian.

    ReplyDelete
  6. Harap anak rinna cepat baik.sian kat dia bulan puasa ni

    ReplyDelete
  7. alahai kesiannyer dia... nak buat camnerkan dugaan di bulan Ramadan...

    ReplyDelete
  8. adik ipar sy selalu jgk kena tonsil ni...bila kena..sian dia sbb susah nk bercakap. Dh laa tu..keje cikgu pulak..

    semoga haiqal cepat sembuh ye..

    ReplyDelete
  9. betul kata kakzakie tu mak ayah kena pantang makan...
    moga cepat sembuh...nak raya ni

    ReplyDelete
  10. Selalunya mcm ni lah..kalau part2 makanan ni mmg sudah lah nak pantang..nak2 nya minuman sejuk...semoga anak rinna cepat sembuh..rajin2 makan ubat...

    ReplyDelete
  11. Kesiannya....semoga cepat sembuh...

    ReplyDelete
  12. moga dia cepat sembuh ..bulan2 puasa ni nak pantang memang susah sama la ngan uwais...

    ReplyDelete
  13. meriah betul obat hero ni

    moga cepat sembuh ya abg.

    ReplyDelete
  14. meriah betul obat hero ni

    moga cepat sembuh ya abg.

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss