Wednesday, September 18, 2013

Nick Sekeluarga Datang KL

Assalamualaikum..

Hari Sabtu pepagi lagi dalam pukul 5 gitu.. hubby dah keluar ke Hentian Putra sebab nak ambil Nick sekeluarga yang datang ke KL. Nick plan nak beli kereta.  Iye la senang dia nak bawa keluarga untuk jalan². Hubby dah jemput dia orang bawa ke Masjid Wilayah dulu untuk solat subuh dan bawa dia orang pergi sarapan.  

Lepas tuh hubby bawa dia orang datang ke rumah weols laa untuk rehat kan badan sebelum hubby bawa dia orang pergi cari kereta.  Alhamdullillah kereta yang di cari dah dapat. Kereta Iswara metallic blue. Tapi biasa laa kalau nak process ambil masa lagi pun kereta tuh nak kena bawa ke Puspakom semalam dan juga JPJ untuk pertukaran nama plak hari nie..Harap semuanya berjalan dengan lancar dan boleh dibawa balik ke Kota Bahru.  Kira rezeki dia jugak laa dapat sewa sebuah rumah kondominum kat KB sebab dapat pertolongan dari kawan hubby yang kebetulan nak balik ke KB hari tuh.

Hari Ahad plak setelah bermalam di rumah weols, hubby bawa dia ke hotel Palmers tempat dia orang pernah bermalam dulu.  Katanya kat sini memang selesa dan harganya pun murah sementara menunggu untuk selesai pembelian kereta.

Keluarga bahagia..


Makan tengahari di Medan Bonus Jalan TAR


Ini laa kereta yang mereka nak beli..


Hubby dengan Yasmin dan Sarah


Sempat makan di restoren Arab

Sempat bergambar sebelum aku keluar dengan makcik..aku

 Mak aku pun nak bergambar jugak..hehehe ngan cucu angkat dia nie..

 Sarah yang gebu.. suka sgt kalau dapat peluk² dia..


Yasmin kalau tengok in real.. pipi merah macam pakai blusher.. 

Jennah.. mata sangat cantik..

Sempat buat mee goreng untuk sarapan.. 

Dominica siap belikan ini untuk aku..katanya sebab bagi layanan
yang sangat baik.. Alhamdullillah.. seronok dia orang..

16 comments:

  1. lawanye anak2 dia... geram betol

    ReplyDelete
  2. jennah tu comelnyer kak...sweet sangat....
    lapo tengok mee goreng tu sedapnyer

    ReplyDelete
  3. jennah tu comelnyer kak...sweet sangat....
    lapo tengok mee goreng tu sedapnyer

    ReplyDelete
  4. cantik anak2 nick tu kak...mate dieorg cantik sgt....

    tu la kan, kalo kite layan tetamu dgn baik mmg dpt laa balasan yg baik...untung akak, murah rezeki dpt buah tangan dari mereka....

    ReplyDelete
  5. Oh... datang KL nak jumpa mak/pak angkat merekalah tu. Tahu dah Rinna akan sambut baik tu yg mereka suka:)

    ReplyDelete
  6. Orang mana ni Rinna...mcamana boleh kenal pulak?
    Cantik2 anak org putih nikan!

    ReplyDelete
  7. sweet nye anak anaknya. geram tengok.

    ReplyDelete
  8. dari mana diorang ni, asal mana, comel2 anak2nyer

    ReplyDelete
  9. @AngahDia orang nie matsalleh Angah bukan Arab.. :)

    ReplyDelete
  10. @hainom OKjeDia org nie kenalan hubby. Tujuan nak berhijrah. Nak tgk Msia sesuai ke tak.. :)

    ReplyDelete
  11. mcm anak2 patung...comelnya mereka...

    ReplyDelete
  12. comel-comel anaknya ..cam anak patung .

    ReplyDelete
  13. cantiknya dia..dah macam anak patung dah..

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

WEBSITE UTK BLOGWALKING

TETAMU YANG DATANG SINGGAH

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss