Tuesday, October 08, 2013

Hadir Majlis Kahwin Dua Pupu

Assalamualaikum..

Hari Ahad lepas, aku sekeluarga pergi ke majlis perkahwinan anak sepupu mak aku..kiranya 2 pupu aku ler kan. Majlis di adakan di Dewan Serbaguna dekat SS14. Weols guna Waze untuk cari arah jalan.  Nasib baik betul.. kalau tak mau gak sesat.

Sampai je pengantin tengah bersanding.  Pengantin dengan baju merah putih.. cantik dan ayu jerk.  Ramai laa jumpa sedara mara kalau ada majlis kawin gini..kan.  Kalau tak susah jugak nak jumpa. Cari tempat duduk.. apa lagi cari makan ler..kan. Beransur balik dalam pukul 2.30 petang.

Suasana dalam dewan..  

Ramai yang datang.. termasuk sedara mara..

Mak.. Pak Ngah.. Makcik aku.. 3 beradik.. 

Ini Pak Teh aku sekeluarga.. 

Pengantin Baru.. Merah Putih..



Bersama dua orang Pak Teh.. yang baju putih tuh Pak Teh Alwi 

Aku.. dengan Indok..(makcik) 


Bersama hubby tersayang.. Sama laak tema ngan pengantin Merah Putih..ahakss.. 

Bergambar kenangan 

Posing depan dewan.. 

Gambar lagik.. adeess..


9 comments:

  1. dah dua pupu pun masih rapat lagi. bagus la gitu kan..

    amboi siap se tema ngan pengantin lagi tu.. anak akak mana?

    ReplyDelete
  2. Menyerlah warna temanya merah putih...semoga pengantin berbahagia sehingga ke akhirnya.

    ReplyDelete
  3. @wantie ~ Nak kata rapat pun tidak jugak..kalau tak de org tua mungkin tak kenal.. nie mak paknya masih ada kenal ler..

    Anak akak ada tapi nak diambik gambar.. :)

    ReplyDelete
  4. Yang paling acik suka pi kenduri kawen sedara..sebab ramai sedara mara yang jarang jumpa dapat jumpa masa kenduri tu

    ReplyDelete
  5. amboi kak rinna...akak pun ikut tema pengantin hah...cantik2 heheheeheh

    moga mempelai kekal ke akhir hayat dan cepat2 beroleh cahaya mata ....amin....

    ReplyDelete
  6. Bagus lah sis masih kenal lagi saudara mara..biar pun sudah 2 pupu..kalau saya...bila mak bercerita ttg sepupu ni 2 pupu tu 3 pupu ni...mulut melopong jer...tak kenal..kalau jumpa berselisih bahu pun mmg tak bertegur lah jwbnya...

    ReplyDelete
  7. bagus laa rinn...dua pupu kawen pun masih berpeluang nak pi.
    mcm sy ni...dh dok jauh kat tepen..susah jgk nak menghadirkan diri wlpn sepupu yg kawen. Apatah lagi dua pupu, mm

    ReplyDelete
  8. Selamat pengatin baru buat mereka....
    Bergambar je Rinna selagi boleh hehe

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

WEBSITE UTK BLOGWALKING

TETAMU YANG DATANG SINGGAH

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss