Monday, December 30, 2013

WalimatulUrus Yusra dan Hafifi, Sg. Petani - Pt 2

Assalamualaikum..

Waduh.. lamanya pulak ditinggalkan blog ini sunyi sepi.. bukan apa tak sempat nak siapkan N3 autopublish sebab banyak kerja nak disiapkan sebelum bercuti minggu lepas. Ni aku sambung yer.. N3 part 2 plak.. jom layanzzz... gambar² yang ada..

Weols baru sampai disambut oleh bapa pengantin.. Abg Usop.. 


Ini antara hidangan lauk pengantin yang dibuat oleh kakak iparku.. 


Zaid dan Ninie yang balik bercuti ke Msia selama sebulan.. juga turut hadir.. 


Cucu² Kak Yang..Ahmad, Aina dan Umar.. 


Pewut dah lapar.. apa lagi makan laa.. 


Sedap lauk²nya.. ada kerabu, sambal mangga bacang, ayam goreng, 
dan biasa laa lauk kenduri..


Hubby bersama Abg Uda, Abg Hadi, Zaid dan Arifudin 


Antara lauk² yang disediakan.. 


Hantaran untuk pihak lelaki.. 


Pengantin perempuan.. yang bakal menjadi ibu..  
Mereka telah bernikah bulan Oktober lepas 


Aku bersama pengantin.. 


Menyambut kedatangan suami.. 


 Afifi dan Yusra.. 


Makan beradap..


Pak Sedara dan Mak Sedara. Pengantin 


Orang² Pakatan yang membantu dalam majlis ini..


 Dah selesai majlis balik ke homestay.. ramai yang berkumpul


 Angah.. bz mengopek doyan yang dibawa dari kampung.. ada laaa dalam 10 biji..


 Abg Uda terluka jari masa memesin kelapa.. adoi kesian.. 
Noina pun ada singgah sebelum balik ke Ipoh.


Hmm..geramnyaa ngan Naufal nie.. sesekali jumpa..kejap je dah besar..


Fahim Zidane.. tak lama lagi nak balik UK dah.. 


5 comments:

  1. Siyes cantik la hntrn warna warni cm tu

    ReplyDelete
  2. cantiknya pengantin pompuan.... tahniah utk dorang sekali lagi.


    hahahaha... bila balik homestay, berkegantungan la buai kan..
    dorang kena hukum gantung smapi lena.. kikikkikik...

    part durian tu yg tak menahan kak

    ReplyDelete
  3. Tahniah utk pasangan pengantin..
    Penganti perempuan tu comel sangat..
    Seronok bila dapat kumpul ramai2 mcm tu..

    ReplyDelete
  4. musim2 cuti ni memang seronok pi kenduri kan kak..kemain meriah tu siap balik homestay ader makan durian lagi yek...ermmm terliur...

    ReplyDelete
  5. wahh...makan kenduri sampai ke Sg Petani tu..

    lauk kenduri kalo ada kerabu...alahaiii...itu ler yg abes dulu kat tempat hidang tu..

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss