Wednesday, December 04, 2013

WordLess Wednesday..

Assalamualaikum..

Cenderahati dari ofismate.. Terima kasih..

Klip Kuku.. dari Penang..

FM dari Bukit Tinggi


6 comments:

  1. wahh..
    bestnya dpt FM..

    lama tk jenjalan blog akak..
    sorry ye kak..
    tk sempt nk BW skrg..

    ReplyDelete
  2. ni mesti rinn pun jenis jalan mana2 tak lupa buah tangan utk kawan2 ofis, kan..

    ReplyDelete
  3. Aina pi bukit tinggi apa pun tak beli utk kawan2 pun tak beli apa, bawak anak2 lebihnya depa la dok shopping dan ingat kawan2 depa.

    ReplyDelete
  4. cantik lak. nak gi cari la ketip kuku yg mcm tu. kat mane boleh dapat ni. rasanya kat batu feringghi ada kut

    ReplyDelete
  5. murah rezeki akak...

    seronok hati bile bertambah lagi koleksi kan kak....

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss