Wednesday, January 15, 2014

Aku Jumpa Abah

Assalamualaikum..

Ahad, 12 Januari 2014

Hari Ahad tuh Abah call katanya dia ada kat Seremban umah Ija.. Katanya nak ke Semenyih nak jemput Siti Hajar plak.  Hajatnya nak jumpa dengan aku laa.  Aku memang jarang sangat jumpa Abah sebab mak dan abah dah lama berpisah.  Dah dia berada di Semenyih ajak laa jumpa aku.  

Nasib baik laa hubby aku dah balik dari kursus hari tuh.. dapat laa weols jumpa dia.  Abah pun kesihatannya tak berapa baik tapi masih kuat lagi semangat dia nak memandu.  Aku cuma dapat berdoa semoga Abah sentiasa berada dalam keadaan sihat walafiat.. Insyallah..

Sempat bergambar dengan Abah den...


8 comments:

  1. umor Abah kak brpa?
    Abah zura pon dia sihat lg..
    cuma ada la sakit sikit2 yg mai ..
    tp nk memandu lama2 tk larat, mata tk brp nmpk..

    semoga Abah akak diberi kesihatan yg baik...ameen..

    ReplyDelete
  2. haiiii...abah. semoga abah sihat-sihat selalu..D

    ReplyDelete
  3. semoga abah dikurniakan kesihatan yg baik2 ajer

    ReplyDelete
  4. Asalam rinna.
    tgk abah rinna..rindu pula aty pada arwah abah aty..

    semoga pakcik diberikan kesihatan yg baik .amen ..

    ReplyDelete
  5. semoga abah sentiasa dikurniakan kesihatan yang baik..

    ReplyDelete
  6. T doakan moga abah kak rinna suhat sejahtera selalu...

    best best ..posing posing ngan abah kan..

    ReplyDelete
  7. hebat tu kak..masih boleh memandu walaupun kesihatan x mengizinkan..

    ReplyDelete
  8. Sayu hati bila lihat Abah kita semakin dimamah usia Rinna.

    Moga abah diberi kesihatan terbaik utk memudahkannya beribdah.

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss