Friday, January 10, 2014

Jom Kita Amalkan..

Assalamualaikum..

Jom kita amalkan zikir cara Rasullullah S.A.W


Kredit pic ~ FB

9 comments:

  1. Kakak dah biasa guna tasbih Rinna. Tapi bapak kakak memang guna cara baginda ini...

    ReplyDelete
  2. sebenarnya bagus kalau di amalkan. sebab bila kita mati nanti jemari ini jugak akan di soal betul tak?

    secara tak langsung jemari ini akan membantu meringankan azab kita kerana kit amenggunkan jemari ini ke arah kebaikan

    ReplyDelete
  3. InsyaAllah nak ikut jugaklah..

    ReplyDelete
  4. ms kecik2 sy slalu tgk mama dan opah sy bertasbih guna tangan..

    ReplyDelete
  5. lagi senang manualpakai tangan mcm ni kan kak....org kate kat mane2 pun leh berzikir....thanks for sharing kak...boleh jadikan rujukan pd yg baru tau....

    ReplyDelete
  6. Asslam...
    Bunda pun biasa guna tasbih..tapi lg afdal gune jari..byk kebaikannya..

    ReplyDelete
  7. agak kekok juga kalau tak biasa amalkan...biasa guna jari...ala macam mengira tu...bukan dgn cara macam ni.. :)

    boleh ubah ni.. :)

    ReplyDelete
  8. agak kekok juga kalau tak biasa amalkan...biasa guna jari...ala macam mengira tu...bukan dgn cara macam ni.. :)

    boleh ubah ni.. :)

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

WEBSITE UTK BLOGWALKING

TETAMU YANG DATANG SINGGAH

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss