Wednesday, January 08, 2014

Wordless Wednesday

Assalamualaikum..

Sesiapa yang cari tempat penginapan di Muar.. Hotel ini pun cantik jugak.. baru
aje beroperasi dalam 6 bulan... INN HOME HOTEL



 1 katil king dan 1 single bed.. RM167 weekend charge..







River view.. waktu matahari nak terbit..


11 comments:

  1. boleh la nanti kak menginap disini kalo kiteorang ke johor...tq share kak...

    ReplyDelete
  2. receptionist dia mcm kt kaunter byr bil2 tu..hehe..

    ReplyDelete
  3. Dh tinggal berdua jgk laa ye...hehe.
    Tu laa ye, rinn...sorang ibu ni...rindu kat anak tu adalah lumrah. Semoga haikal belajar bagus2 kat sana..dapat jaga diri dgn sebaik2nya.
    Bkn pe, jadi ibu ni...bila anak dok asrama..dia bagitau dia demam...aduhaii, kita kat umah ni yg gelisah. Doa dorang cepat sembuh wlpn tau itu adalah ujian dalam kehidupan.

    ReplyDelete
  4. kalau g muar nnti , leh la p hotel ni, otel baru, mesti air cond dia kuat yg amat kan. bersih je smua :D

    ReplyDelete
  5. next time dok umah sy je kak...foc..sbb mmg dkt dgn muar ;-)

    ReplyDelete
  6. wow kak bilik tu cantiknya. besar kan. lagi besar . memang berbaloi kalu kami 4 beranak ni. ngeee

    ReplyDelete
  7. boleh tahan hotelnya..cantik..

    ReplyDelete
  8. Lepas ni berulang alik KL-Muarlah ye Rinna...

    ReplyDelete
  9. eh sgt2 selesa kak...pada lieya ni dah lulus dah nie...yg penting bersih dan ade tunjuk arah kiblat pada lieya hotel tu dah okey dan menepati citerase lieya dah....

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss