Tuesday, February 25, 2014

Antara Barangan Dari Mekah

Assalamualaikum..

Dah seminggu hubby balik dari Mekah.. aku tak sempat lagi nak upload gambar² nya dengan akak² ipar ku.. tapi aku tunjukkan apa yang sempat di beli oleh hubby aku yer.  Yang menariknya tak sangka plak hubby leh dapat cari FM dari Arab Saudi. Dulu aku pergi tak jumpa plak.


 Air Zam Zam yang di beri oleh agency 1 botol sorang

 Coklat 

 Coklat lagi.. ada juga hubby beli kurma

 FM dari Arab Saudi.. Unta laa..

Cute je Unta nie..


Ada laa lagi barang yang hubby beli tapi tak sempat laa nak capture gambarnya.. barang biasa² je laa..

9 comments:

  1. Cantik pulak FM gambar unta tu Rinna... haha lah masa akak pergi dulu cari juga FM tapi tak lak jumpa...

    Salam ukhuwah Rinna... akak follow # 618.. jemputlah lawat blog akak yer :)

    ReplyDelete
  2. hahaha..ada juga FM nya ya...mak ayah saya ke sana pun katanya, tak jumpa apa apa FM

    ReplyDelete
  3. comel FM tu kak...

    lieya paling suke bab kacang2 kurma badam semua tu....kalo ade org bagi tu mmg sorang2 balun hahaahahah

    ReplyDelete
  4. FM unta unik betul...

    Alhamdulillah...selesai semuanya ye Rinna.

    ReplyDelete
  5. Sangat sangat cute. It so valuable tau

    ReplyDelete
  6. banyak betol coklat dari mekah...amboi panjang betol kaki unta FM tu yerk.. hahaahah

    ReplyDelete
  7. Cantik FM tu Rinna....jarang nampak org beli FM balik dari Mekah

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

WEBSITE UTK BLOGWALKING

TETAMU YANG DATANG SINGGAH

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss