Wednesday, March 26, 2014

23 Mac 2014 Hari Mengundi

Assalamualaikum..

Hari Ahad, 23 Mac 2014, telah di adakan Pilihanraya Dewan Undangan Negeri
bagi kawasan Kajang.  Jadi aku dan hubby pun terlibat laa kena 
keluar mengundi sebab weols duk kat daerah Cheras.  Alhamdullillah walaupun 
cuaca panas tapi sebab tak ramai sangat orang.  Tak payah beratur, 
terus je masuk dengan tunjuk kad pengenalan.  Sebelum tuh kena celup 
laa dulu jari telunjuk kiri.

Punya laa lama nak tanggal hingga sekarang masih lagi tak hilang². Memang
dia orang nak buat untuk kekal lama tak macam dakwat masa
Pilihanraya Umum dulu dakwatnya cepat tanggal.

Keputusan telah diperolehi dengan kemenangan berpihak kepada
Datuk Sri Wan Azizah.  Moga Datuk Sri akan dapat menjalankan
amanah yang diberi dengan bijak dan saksama.

Ini memula..warna cam pepel sikit.. lama² jadi hitam plak.. susah nak tanggal
plak tuh.. sabo je laa..


Ramai betul polis dan FRU dok standby..


Kaunter tempat semakan Daftar Pemilih.  So dia orang akan bagi
slip no saluran.  Aku di saluran 4.


Ini laa sekolah tempat aku mengundi.. Sekolah Agama Rakyat Bt. 10 Cheras


Sebelum pergi mengundi, kita makan dulu.. 
Alhamdulillah kenyang pewut.

6 comments:

  1. Dulu cepat hilang semua org bising kali ni sampai 4-5 hari tak hilang agak2 puas tak hati mereka...ehehehe...

    Suami mengundi tapi Aina tak mengundi sebab alamat masuk daerah Bangi.

    ReplyDelete
  2. Susah pulak nak hilang ye rinna... dulu masa PRU tu balik rumah basuh dengan sabun dah hilang kan :)

    ReplyDelete
  3. Susah pulak nak hilang ye rinna... dulu masa PRU tu balik rumah basuh dengan sabun dah hilang kan :)

    ReplyDelete
  4. tahan lamanya dakwat tu..
    jenuh nk hilang ha...

    ReplyDelete
  5. dah upgrade kot dakwat tu.. susah nak tanggal ek dakwat tu...

    ReplyDelete
  6. apa2 pun perut kasi penuh dulu..tengok sotong tu yg buat saya tak tahan ...pehhh sedap..

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

WEBSITE UTK BLOGWALKING

TETAMU YANG DATANG SINGGAH

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss