Monday, March 03, 2014

Aku Yang Tak Berapa Nak Sihat

Assalamualaikum..

Hari Khamis lepas aku dan ofismate bercadang nak makan kat bumbung hijau, Bangsar.  Apa lagi nak makan western food.  Aku kalau ke sana mesti nak makan chicken chop dengan gravy mushroom. Sedap laa pada tekak aku tapi apo kan dayo tak de rezeki.  Dia orang tak siap prepare lagi dan hanya akan dibuka pada pukul 3 petang.  Selalunya tak de masalah sebab tengahari dah ada.  Abis cam no masing² gi cari makanan laa.  Aku cuma makan mee wantan aje dengan air kalamanci. Sedap gak la air tuh air epal campur asam boi.  Selesai makan balik ofis je laa. Insyallah lain kali laa terjah ke sana.

Air Kalamanci

Hari Jumaat plak aku MC.  Demam dan batuk menjadi² sampai dah tak boleh nak tido. Gi jumpa doktor dpt MC laa. Hubby pun sama gak.  Jadi laki bini dok umah aje laa berehat.



Nie aku update N3 nie masih lagi belum sihat sepenuhnya.  Cam tak jalan plak ubat yang aku makan nie. Selsema dengan batuk masih tak jugak ilang². Sabo je laa.. Anggap aje laa Allah turunkan sakit untuk menghapuskan dosa-dosa kecil..



8 comments:

  1. Syafakillah Rinna.. Moga cepat sembuh.. skrg cuaca panas kena minum air kosong byk2.

    ReplyDelete
  2. Epal campur asam boi?
    Cm mnarik je rasa air tu kak.
    Hope akak cepat sembuh.

    ReplyDelete
  3. Dengar2 Msia panas kan maksu? Byk berehat paksu dan maksu. Speedy recovery ya!

    ReplyDelete
  4. air kalamanci 1st time dengo...
    moga cepat sembuh yer kak...skang ni musim panas sungguh..mudahjek dapat selsema...anak saya pun batuk2 n selsema...

    ReplyDelete
  5. air kalamanci tu air asam limau kasturi kan...kalu betol bunda memang suka...baik untuk turun kan panas badan dan melegakan sakit tekak dan potong lemak..

    Harap2 dah beransur sembuh yer...Salam ziarah dari bunda..

    ReplyDelete
  6. cuaca sekarang ni buat badan jadi lemau kan...

    ni dah jerebu pulak. adei..

    GWS yer.

    ReplyDelete
  7. SA pun baru start kerja ari ni kak..2 hari MC, selsema dan tekak perit..demam pun ada...jerebu ni...

    ReplyDelete
  8. memang sekrang musim penyakit..zura pun dok sok sek sok sek selsema.. anak2 ngn hubby pulak dok batuk2.. nak tdo pun tak selesa..

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

WEBSITE UTK BLOGWALKING

TETAMU YANG DATANG SINGGAH

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss