Tuesday, June 17, 2014

Lama Tak Jumpa Buah Jambu Nie

Assalamualaikum..

Wooo lama dah blog aku nie tak de N3 baru.. 
Sejak balik bercuti.. tak sempat nak update.. bz laa plak..
Nanti aku plan² laa cuba update yer.. 

Pada 4 Jun 2014 malam lepas Isyak aje weols berdua 
zoom balik kampung. Nak jumpa anak laa plak cuti² sekolah nie
dan nak bawa dia gi bercuti².  

Kat rumah kak iparku ada plak pokok jambu nie..
Dah lama aku tak makan buah jambu yang baunya wangi..
Rasanya pun sedap.  Susah nak jumpa pokok jambu nie sekarang..






6 comments:

  1. Kami kt Kelantan panggil jambu golok..sedap..dulu blkg rumah nenek ada skrg dh tebang. Blkg rumah mak mertua sya ada tapi tinggi susah nak ambik..;-)

    ReplyDelete
  2. Saya telan2 air liur nmpak gambar jambu ni...mmg dah sukar jumpa pokok jambu ni...rasa dia agak2 masam2 kelat kan..tp sedappp...saya suka...

    ReplyDelete
  3. kak, ni org panggil jambu botol kan kak...kat umah lieya dulu ade ni atuk tanam...tapi dah kene tebang plak...syg betol....mmg dah lame gile lieya tak makan ......

    ReplyDelete
  4. Oh agaknya tengah musim jambu inilah Rinna. Kakak balik kampung pun tengah meriah berbuah.. kakak pun ada buat N3 pasal jambu ini juga tau:)

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

WEBSITE UTK BLOGWALKING

TETAMU YANG DATANG SINGGAH

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss