Friday, August 08, 2014

Lebaran AidilFitri 2014 - Part 2

Assalamualaikum..

Sambung lagi laa gambar² raya weols..

Agenda yang pertama di pagi raya.. adalah ke kubur di Bt Pekan. 
 Ini kubur arwah Apak.. 


Melawat kubur arwah abg ipar dan kubur arwah opah dan atuk hubby aku.. 


Melawat satu²nya yang tinggal adik apak.. rumah WanChu..


Sebelum balik tuh posing dulu.. 


Singgah di rumah Kak Milah.. menantu WanChu.. 


 Makan² lagi.. ada mee kari, lemang, rendang..


 Ini plak dirumah sepupu hubby aku..kat sini weols makan nasi minyak 
dan ayam masak merah serta rendang..


Lepas itu weols ke Bota Kanan.. melawat kubur arwah mak hubby.. aku plak 



 Balik dari berjalan raya.. makan plak buah²an yang ada nie.. layansssss



 Aku tak boleh makan sangat sebab masa nie aku batuk.. ngan selsema.. 
rasa sikit je laa.. kalau layanss malamnya sure batuk giler² punya..


Hmm..sedapnyaa.. rugi tak dpt makan banyak..


7 comments:

  1. sedaplak dpt makan buah time raya
    selamat hariraya rinna , maaf zahir batin

    ReplyDelete
  2. Raya tahun ini sana-sini kejar buah-buahan kan Rinaa. Musim buah sekarang ni. Kakak pun sama batuk juga tapi dah beransur kurang..

    ReplyDelete
  3. Al-Fatihah kepada mereka yang telah mendahului kita.

    aya kena musim buah jadi raya2 pun dijamu buah2an...

    ReplyDelete
  4. salam aidilfitri kak
    maaf zahir n batin

    tahun ni x bpeluang ziarah kubur sebab period.

    meriah..brjumpa ramai sanak sudra..siap jamuan buah lg

    ReplyDelete
  5. Bila pagi raya pertama selalu nya berkunjung ke pusara yg telah pergi kan Rina.. Alfatihah buat mereka..

    Akak pun puas makan buah-buahan.. alhmadulillah batuk tak lekat.. sebab akak kalau batuk susah sikit nak hilang..

    ReplyDelete
  6. Terliurnya tengok jantung pisang + sambal belacan! :)

    ReplyDelete
  7. agenda kita semua hmpr sm... ziarah kubur pastu ziarah sedara mara...

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

WEBSITE UTK BLOGWALKING

TETAMU YANG DATANG SINGGAH

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss