Monday, November 24, 2014

Ke Jualan Buku di KLCC

Assalamualaikum..

Sabtu, 22 November 2014

Aku ke KLCC ada pameran buku di Dewan 6.
Suasana tak de la ramai sangat orang.  Aku ke sini
terus aje ke Ideakreatif Publication sebab nak cari novel terbaru.
Sampai kat sini ramai plak jumpa penulis² novel yang
aku gemari.. Dapat laa bergambar dengan dia orang .

Bulan Disember nie, akan ada lagi pesta buku.. so pada
yang tak berkesempatan boleh la ke PWTC plak bulan depan yer.

TQ pada En. Hubby sebab mahu hantarkan aku ke sini..
Cayang abg ketat². Tau dia kegemaran bini dia nie.. 

Singgah di sini..  


Jumpa ramai penulis novel di booth IKP nie 


Ramai yang dok serbu.. 


Hmm.. cari novel baru nie laa.. 


Bersama penulis novel 'Cinta Kita' Suzana Sulaiman


Penulis novel Wawa Taufik.. semua novel dia aku ada..


Hmm..bersama boss IKP dan juga penulis.. Hani Fazuha.. 


Ini di booth Fajar Fakeer.. bersama Fumi Hakimi.. tapi bukan penulis laa
sebab pernah singgah beli kat booth dia masa di Shah Alam..


p/s : Ada banyak N3 tertangguh.. keluar nie dulu.. laa..

3 comments:

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss