Thursday, July 30, 2015

Surprise Birthday Untuk Ofismateku Ain

Assalamualaikum..

23 Julai 2015

Hari ini adalah hari lahir ofismate aku Ain.  Hubby dia nak buat suprise kat dia.. jadi tengahari tuh weols tak de laa keluar makan.  Ain plak sibuk ajak weols keluar sebab mak buyung nie lapor.. Weols cuba laa delaykan masa.. kesian dia... plak. So weols umpan dia makan kerepek je dulu.. hehehe.. sementara tunggu hubby dia datang bawa kek dan makanan.

Dalam pukul 1.20 tengahari gitu.. hubby Ain pun sampai so weols masuk pantry pasang lilin kat kek baru laa panggil dia masuk pantry.. Tekezut dia.. tengok pantry pehal laa gelap nie.. hehehe.. hubbynya surrrprisssee pegang kek.. Touching laa plak dia.. kejap..heheh.. iye laa terharu kan.. tetiba dapat surprise gini.. oleh hubby dia.. Weols nie tumpang meraikan aje.. hehehehe

Dah potong kek so apa lagi makan laa.... Hubby Ain belanja makan Dominos dan kudapan yang lain.. Alhamdullillah kenyang weols tengahari tuh..

So untuk Ain.. Happy Birthday.. Moga dipanjangkan umur, sihat sejahtera dan hidup diberkati oleh Allah.. Aaammiin.. Moga selamat bersalin bulan 9 nie..  :))










2 comments:

  1. Sweetnya hubby Ain...ofismet dapat tumpang makan... :)

    ReplyDelete
  2. sweet sgt kak....sian mak yong ajak gi makan tapi tak dpt yeak rupenye ade udang di sebalik mee heheehehe....

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss