Wednesday, September 02, 2015

Jamuan Perpisahan dan Hari Lahir

Assalamualaikum..

Selasa, 25 Ogos 2015

Pagi telah diadakan mesyuarat bahagian.. dan selesai dalam pukul 10.30 pagi.
Pas tuh weols siap² untuk buat Jamuan Perpisahan ofismate, En. Shakip yang
bersara pada 21 Ogos yang lalu.  Memandangkan weols tak sempat nak buat 
jamuan raya.. jadi sekali gus laa tuh.. weols pun jemput laa kawan² dari bahagian 
lain jugak untuk sama² makan² kat tempat weols nie.. 

Selain dari tuh weols pun buat jugak untuk sambutan hari jadi.. untuk bulan
April, Mei dan Jun.. terlewat sikit sebab masa bulan Julai kan kita pose.. jadi tak de laa jamuan makan² nie.. kira hari nie sekali harung laa majlis nyaa.. nak cut kos laa katakan.. hehehe

 NewYork Cheese Kek..kali nie.. selalunya Indulgence aje kan.. so tukar plak





 Acara memotong kek.. 


Merasa laa jugak potong kek.. 





Teman² bz nak siapkan pulak untuk jamuan.. tengahari.. 


 Antara menu yang ada.. kuih karipap, kuih koci, Laksa pahang, rojak buah..


 Makan tengahari.. Ayam berempah, Masak lemak ikan masin nenas,
 asam pedas daging tetel,  sambal ikan bilis petai, sayur campur, ikan masin,
 ulaman dan sambal belacan


 ABC memang wajib ada kalau ada jamuan makan² gini..


 Bos sedang bagi sedikit ucapan pada En. Shakip..


Ofismate yang hadir sama² meraikan..


Selamat Bersara En. Shakip yang telah berkhidmat selama 33 tahun..
dan selamat menjadi Sura Rumah Tangga.. yer..


Bergambar kenangan.. dengan ofismate


 Okey now seperti biasa aksi gedix² wefie weols semua..dengan ofismate laaa







Alhamdullillah majlis berjalan dengan lancarnya..

5 comments:

  1. Berpisah sedih tapi dpt makan-makan tu yg best.

    ReplyDelete
  2. wahhhhhhhhhhhh meriah kak...mcm2 menu ade hah... ABC pun ade...mmg best laa tempat akak nie..sporting masing2 sediakan utk majlis .... seronok raikan org nak bersara kan kak...kite ni bile plak...syok betul bersara dok umah tak yah pikir kerja heheehehehe

    ReplyDelete
  3. meriah betui opis akak ni ek..

    ReplyDelete
  4. Best jer tgk mkn2 kat opis ramai2 mcm ni...kita ni keje swasta jer..kwn2 opis adalah 2 3 kerat jer...

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

WEBSITE UTK BLOGWALKING

TETAMU YANG DATANG SINGGAH

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss