Monday, December 21, 2015

Novel ~ Sakitnya Tuh Di Sini (Limited Edition)

Assalamualaikum



Seperti biasa karya Hani Fazuha memang tidak mengecewakan..


Kredit ~ Aku Beri 5/5 Bintang

Sinopsis ~

Tenangnya perkahwinan mereka buat Aleeya tidak percaya wujudnya orang ketiga yang memusnahkan segalanya dalam sekelip mata.

“Tolong jujur dengan Leeya, bang.” ~ Aleeya Irdina

“Kami sudah terlanjur...” ~ Zariel Ikhwan

Berpisah! Itu yang Aleeya pinta. Tapi, bila talak itu di tangan lelaki, bukan mudah untuk meminta.


Tatkala dia hampir mahu mengalah, ada tangan yang menghulur. Benar, takdir itu tidak kejam. Yang kejam adalah manusia di dalam takdir tersebut.


“Kalau I berjaya pujuk dia lepaskan you, I boleh dapat apa-apa rewards tak?”~ Hariz Ilham

“You nak apa?”~ Aleeya Irdina
“I nak you.” ~Hariz Ilham.

Persoalannya, masih adakah ruang di hati Aleeya untuk yang lain selepas Zariel?


“I pernah minta satu bilik di hati you, yang belum pernah ‘dia’ jejak. Tapi malam ni I dah tahu, semua ruang yang ada di hati you memang ada jejak ‘dia’.” ~ Hariz ilham.

“Hariz, I minta maaf...” ~ Aleeya Irdina.
“Tolong bersihkan semua jejak tu dan kosongkan dulu semua ruang di hati you, baru I akan masuk”~ Hariz Ilham.

Mampukah Aleeya lakukan seperti yang diminta Hariz? Jika tidak, adakah dia akan kembali pada Zariel yang telah insaf akan khilafnya? Atau... terima lelaki yang bernama Zafri untuk membalas rasa sakit di hatinya.




4 comments:

  1. Mencabar kesabaran seorang isteri nampak gayanya cerita ini.

    ReplyDelete
  2. fuhh tajuk mmg win kak...ni kalo didramakan kompom meletup2 mcm tuan anak mikael tuh....

    ReplyDelete
  3. kak, berapa mukasurat ek? sy nk cari nnt... ada campur dgn cerpen x?

    ReplyDelete
  4. @dear anies rasanya dalam 400 mukasurat.. tak de cerpen pun..

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

WEBSITE UTK BLOGWALKING

TETAMU YANG DATANG SINGGAH

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss