Tuesday, March 01, 2016

Perjumpaan Keluarga

Assalamualaikum..

Sabtu, 27 Februari 2016

Pagi aku ke rumah makcik aku sebab nak bantu dia buat sikit persiapan untuk perjumpaan keluarga. Sebenarnya tak plan pun nak buat perjumpaan nie sebab makcik aku pun tak berapa nak sihat..Kebetulan plak aku ngan mak pun tak sihat.. batuk².  Tapi dah orang berhajat nak datang sambil melawat makcik aku.. so weols pun setuju laa.. Hidangan pun weols oder jer.. Janji tetamu datang dapat makan. Yang masak cuma mee goreng ngan buat bubur chacha.. Alhamdullillah semuanya berjalan dengan lancar dan seronok menerima tetamu yang datang.






Sebelum balik bergambar beramai-ramai..

3 comments:

  1. Serba salah bila tetamu nak dtg kerumah dlm keadaan kita yg tak berapa sihat...dlm tak sihat2 tu mcm2 makanan terhidang...Alhamdulillah rezeki tetamu kamu....walaupun cuma makanan yg di pesan...yg penting silaturrahim terpelihara...

    ReplyDelete
  2. tu la kan kak....ade tetamu nak dtg takkan tak jamu ape2 kan.... mujur skrang leh order je kan kak...ye laa ape2 pun biar laaa tetamu balik dgn perut kenyang...

    meriah atas meja kak....teliur tgk satu2 menu...

    ReplyDelete
  3. Seronoknya sesekali berkumpul ramai2 begitu... :)

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss