Tuesday, November 15, 2016

Chia Seeds In The House..

Assalamualaikum..

Akhirnya dapat juga beli Chia Seeds nie.. Pergi lunch kat Fakulti
Akademi Islam tengok ada orang jual kat ruang legar.. beli je laa.
Harga RM24 per 250g... Dah kebetulan jumpa terus je beli.. Ingat plan 
nak cari kat Giant tapi sehari ke sahari tak pergi² juga.. 



6 comments:

  1. Kata kawan akak murah jugak laa tuh.. sebb akak tak pernah beli.. kalau botol lagi mahal..

    ReplyDelete
  2. sana sini org duk bercerita pasal chia seed ni kan kak...baik untuk kesihatan...bagus lah akak beli...saya jugak la dari sehari ke sehari tak beli pun...adoiii...

    ReplyDelete
  3. Sekarang selalu dengar chia seeds nie haa..

    ReplyDelete
  4. akk pun baru beli & sekali try..perut memulas je..buang air mmg lawas tapi tgh preggy mcm ni kalau perut memulas risau pulak jadinya..huhu

    ReplyDelete
  5. lieya pun amalkan ni kak..tiap pagi campur dlm air minum...buat nescaffe pun campur, milo pun, air delima pun..mmg sehari amik sesudu...lawas bile membuang...

    lieya beli kat aeon big..3 botol rm60..so sebotol dlm rm20 300gram sebotol...

    ReplyDelete

Sila La Komen.. Tapi Kutuk Mengutuk, Carut Mencarut Tidak Dibenarkan..

RAK BUKU KEGEMARAN

Rinna's favorites book montage

Lamaran Untuk Teman Hati
Cuma Dia Kekasihku
Sayang Awak Cinta Awak
Kalau Sudah Berkenan
Bisikkan Namaku
Yang Dia Pilih
Manisnya cinta
Cik Cinderella Dan Encik Tengku
Hanya Dia...Cinta
Hopeless Romantik
Pergi Tanpa Alasan
Dia… Random Guy
I'm Mrs. Kertu
Suamiku Mr. Blind
Adam & Hawa
Biografi Agung Rasulullah
Love You Mr. Arrogant
Cik Bunga Dan Encik Sombong
Projek Memikat Suami
Pabila Cinta Memanggilku


Rinna Manja's favorite books »

POST TERHANGAT

BLOG ARKIB

LABELS

TARIKH YANG PENTING

  • 8 April - Blog Anniversary
  • 25 Mei - Hari Jadi Ku
  • 2 Ogos - Hari Jadi Indok (Makcik)
  • 2 Julai - Hari Jadi Anakku
  • 18 Feb - Hari Jadi Hubbyku
  • 10 April - Hari Jadi Ibuku
  • 1 Jun - Ulangtahun Perkahwinan

HUBBY & ME

AKU DAN OFISMATE
Related Posts with Thumbnails KELUARGA KU

AWARD INI UNTUK PENGUNJUNG BLOG AKU

Kawan² dan 'Silent Reader'.. Sila Laa Ambil Award Ini Yer.. TQ.. Muaahss